Home » » Baju Kena Hack Untuk Dijual!!

Baju Kena Hack Untuk Dijual!!



Salam sejahtera semua , seperti yang dijanjikan sebelum ini kini tibalah masa untuk KH menulis artikel tentang Baju KH. Seperti yang anda lihat pada header , Logo rasmi KH telah diubahsuai untuk menampakkan keprofesionalan dan bersempena dengan 100 hari KH berada ditalian. Setelah meneliti segala aspek termasuk perihal kebajikan semua maka Baju KH akan seperti dibawah :

DISEBALIK DESIGN KH

PILIHAN WARNA

PILIHAN SAIZ

CARA UKURAN
HARGA BAJU : RM 30.00
KOS PENGHANTARAN : RM 0.00

Seperti yang KH tegaskan sebelum ini untuk menetapkan harga mampu milik untuk semua , KH berjaya mengecilkan kos dengan mendapatkan sponsor untuk kos penghantaran , sedikit sebanyak dapat meringankan beban semua. Terima kasih kepada pihak IX Design dan juga WebMudah kerana membantu merealisasikan impian KH ini.

KH melakukan survey melalui fanpage KH dan rata-rata semua memilih fabrik yang bermutu bagi mementingkan jangka hayat Baju KH. Terima kasih kepada semua. Antara pilihan yang ditetapkan :

JENIS FABRIK : 100% COTTON
UNISEX
HIGH GRADE
SAIZ : XS - XXXL

HARGA YANG DITETAPKAN RM 30.00

JIKA BERMINAT DAN INGIN MENEMPAH

KH dapati rata-rata pencinta IT berusaha untuk merahsiakan identiti mereka , namunpun begitu KH berusaha utk memudahkan urusan anda , KH kini menetapkan langkah-langkah untuk mendapatkan baju KH secara rahsia ( anonymously ).

Langkah yang boleh diambil pembeli :
1 - Anda cipta satu email / akaun untuk menghubungi KH ( tempah.bajukh@gmail.com )
2 - Hantar notis / mesej pemberitahuan tentang tempahan seperti Warna pilihan , Saiz Pilihan.
3 - KH akan menghantar balasan tentang akaun untuk pembayaran ( CIMB )
4 - KH akan membuat satu artikel khas bagi menyenaraikan pembeli
5 - Anda menghantar bukti pembayaran anda seperti screenshot , resit , maklumat pembayaran serta alamat anda untuk KH pos baju kpd emel tempahan baju KH  ( tempah.bajukh@gmail.com )
6 - KH akan kemaskini artikel khas tersebut dgn status pembayaran
7 - Baju siap dan KH pos kpd anda melalui alamat yang diberikan.
8 - Anda dapat baju dan KH tumpang gembira.

KH akan rahsiakan alamat anda kerana KH pun xtahu siapa anda sebenarnya :D , itupun jika anda ingin memilih cara diatas , Anda juga boleh menempah secara terus tanpa segan silu melalui emel dibawah

EMELKAN SEGALA KESULITAN ANDA KE tempah.bajukh@gmail.com

DAH DAPAT BAJU ?
Anda berpeluang untuk mendapat domain secara percuma , setelah 100 hari KH online dengan bantuan semua yang melawat , iklan yang KH pasang pada web membuahkan hasil kerana hampir RM50 sudah terkumpul , maka KH akan kembalikan kepada semua melalui Pertandingan ini. 
                                                 

Anda hanya perlu gayakan baju KH , tidak kira dengan apa jua cara , KH upload melalui fanpage FB dan jumlah likers yang tertinggi akan diisytiharkan sebagai pemenang domain percuma ini. Maklumam tentang pertandingan ini akan KH warwakan sekali lagi selepas semua Baju KH dihantar dan dijangka diterima selepas 3 minggu daripada tarikh tempahan!

MAKA TEMPAHLAH SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT !! TARIKH TUTUP TEMPAHAN ADALAH 
30 SEPTEMBER 2011

Senarai Tempahan : Lihat Sini
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

BANNER

ADVERTISE

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Va Shazwan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger