Home » » gelak la puas2

gelak la puas2

Seorsang pemuda sedang menjalani perbicaraan di hadapan hakim atas tuduhan mencuri basikal seorang gadis.......

PEMUDA : Tidak...!!!!!! Saya tak curi basikal itu....

HAKIM : Jangan kamu cuba menipu... Gadis ini membuat laporan mengatakan kamu mencuri basikalnya....!!!!

PEMUDA : Dia Tipu...!!!! Sebenarnya, dia memberikannya secara percuma....

HAKIM : Maksud kamu...????

PEMUDA : Begini Tuan Hakim.... Ketika saya dalam perjalanan pulang dari sekolah, gadis ini meminta saya untuk memboncengkannya menggunakan basikalnya sendiri.... Dalam perjalanan, apabila tiba di kawasan semak, gadis itu menyuruh saya berhenti.... Dia kemudian membuka baju dan seluarnya dan berkata kepada saya bahawa boleh mengambil " barangnya " yang berharga dengan percuma.... Jadi saya terfikir, kalau ambil baju dalam itu, bukan saya boleh pakai sebab saya lelaki.... Kalau ambil seluarnya pula, pun begitu juga.... Akhirnya, saya ambil keputusan untuk mengambil basikalnya saja.... Itulah cerita sebenarnya tuannnnnn....

HAKIM : !!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!


Soh Ah Peng dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan menjual dada.....Jirannya Goh kai Huat dipanggil menjadi saksi dalam perbicaraan.....Dalams esi soal jawab, peguam bela mengemukakan beberapa soala.....

Peguam Bela : " Pernakah awak menerima dadah daripada tertuduh "....????

Goh Kai Huat : " Tak ada Tuan...!!!!! "

Peguam Bela : " Ada terima apa-apa dari isteri tertuduh ".......!!!!!

Goh Kai Huat : " Tidak "....

Peguam Bela : " Bagaimana pula dengan anak perempuan tertuduh......?????? Pernah dia bagi kamu.....????????"

Goh Kai HUat : " Adakah tuan maksudkan benda-benda lain selain dadah.....???? " sambil tersengih-sengih....

hehehehehehhehheeeeeeee...


ISTERI YG JELES

Dalam sebuah lif yang penuh sesak, Ita geram melihat suaminya Saadon yang nampak riang kerana dihimpit oleh seorang wanita cantik dan seksi. Ketika lif sampai di bawah dan pintu terbuka, wanita seksi itu tiba-tiba menampar Saadon. Sambil berjalan keluar dia berkata, "Jantan tak tahu malu, berani kau raba punggung aku. Rasakan" Saadon tercengang melihat keadaan itu segera berkata pada isterinya.....

Saadon : Sumpah yangggg......Abang tak raba pun punggung perempuan tu, percayalahh.....

Ita : Yaaa, saya percaya.....

Saadon : Terima kasih kerana yanggg percaykan abang....Tak pasal-pasal abang dapat penampar free.....Tapi macamana sayang percaya abang tak lakukan....?????????

Ita : Sebab saya yang raba punggung wanita tu tadi...!!!!

Saadon : ????!@@@
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

BANNER

ADVERTISE

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Va Shazwan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger