Home » » Kenapa Sukar Menjadi Hacker Yang Bergelar Masta

Kenapa Sukar Menjadi Hacker Yang Bergelar Masta

Assalamualaikum,

Aku Va dari hmca... sekrang aku akan bagitau korg kenape masta2 &crew2 hacker yang hebat sentiasa mendapat musuh yang ramai... aku tau memang sukar untuk menjadi hacker yang sudah perpengalaman,,,
dalam dunia hacker terdapat banyak pembelotan serta aksi tikam belakang...so kene hati2 lah...

Kenape Masta2 Ada Ramai Musuh
1.Dorang DiHack
mungkin mereka pernah diserang oleh masta2 atau crew2 tertentu dan mereka berusaha untuk membalas dendam secara diam2
2.merampas kuasa
sorang lamer atau hacker yang biase selalu nya akan mencuba hack org2 yang terkenal atau perpengalaman dalam dunia hacker...jadi..sesiapa yang dapat mengodam masta2 atau sesuatu crew... dengan mudah dye akan bergelar masta & mendapat kuasa xD

okay korg kene phm sendiri ape yang  aku cuba nak terangkan..sebab aku pun x paham ape yang aku merepek

dunia hacker seperti lirik lagu takhta... ost kl gangster

Di mana tempat adanya kuasa
Di situ juga adanya angkara
Di mana ada namanya manusia
Di situ juga adanya punca propaganda hipokrasi
Yang rendah ingin menjadi tinggi
Dan yang tinggi ingin mendominasi
Yang lemah ingin menjadi gagah
Dan yang gagah ingin terus berada di atas



Share this article :

0 comments:

Post a Comment

BANNER

ADVERTISE

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Va Shazwan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger