Home » » LAWAK

LAWAK

zoo???


Seorang pengurus sebuah Zoo mendapat panggilan telefon mengenai kematian seekor gajah di Zoo tersebut. Sebagai langkah pemeriksaan, pengurus tersebut telah pergi ke kandang gajah tersebut dan mendapati ada seorang lelaki menangis bersebelahan dengan bangkai gajah tersebut.

Pengurus : Sebagai penjaga gajah, saya faham kesedihan yang kamu tanggung kerana apabila haiwan yang kita bela sudah mati.

Lelaki : Saya bukan penjaga gajah ini, tuan. Tetapi sayalah yang ditugaskan untuk menggali kubur dan menanamnya.

pintu ajaib

ade sepasang warga emas yg tidak pernah menjejak kaki ke bndar .. iaitu Mr . Lim dan Mrs . Lim . mereka kata , mereka takut kalau2 mereka sesat d bndar dan tidak boley ditemui lagi . jdii pda satu hari ,, Mrs . Lim ingin ke bndar . ingin pergi ke rumah kakak nya ,, d kondominium yg memunyai 27 tingkat . jdi mereka pergi la ke sana , mereka hnya melihat sje kndominium itu , mereka poun melihat d sekiling d kondominium itu . tetiba mr . lim terlihat seseorg warga emas memasukki satu pintu , selang beberapa minit kemudian pintu itu terbuka semula , lalu keluarlah seorang WANITA yg sgt cntek , lalu mr . lim poun ckp dgn isterinya mrs . lim , "klo kmo mck kedlm pintu itu kmo akan jdi muda semula .. " lalu mrs . lim poun akur .. dia memasukki pintu itu ditemani suamminya .. setelah agk lmee duduk d dlm pintu itu ms0kla soang pomuan ,, mrs . lim poun menanya pompuan itu kenapa dia belum berubah menjdi pompuan muda .. lalu pompuan d dlm pintu itu poun ketawa HAHA .. rupa2nya pintu itu ialah lif .. mereka poun naik bengang la .. jdii mereka terpksa naik tangga menuju ke rumah kakak mrs . lim . mereka xboleyh nk cover muke lgi mse tuhh ,, sudahla ader cctv tersembunyi .. bengang ! mereka tidak ckp apa selepas itu ! hHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

kalau Abang Meninggal / Kalau Ayang Meninggal

Malam tu lepas makan malam, Ajoi lepak-lepak di depan TV sambil berbual dengan isterinya.

Ajoi: “Kalau abang meninggal, ayang menikah lagi tak?”

Isteri: “Tentu saja tidak! Ayang akan duduk dengan adik perempuan Ayang. Abang pulak camner kalau saya meninggal, abang nikah lagi tak?”

Ajoi: “Tentu sekali tidak , sama juga macam ayang… abang juga akan tinggal bersama dengan adik perempuan Ayang…"

OPOCOT!!!terkejut mak

DI SUATU PAGI YANG INDAH,AKU PERGI KE KEDAI MAKCIK ESAH UNTUK MEMBELI SEBOTOL KICAP. SETIBANYA AKU DI KEDAI AKU TERJUMPA ABANG PONDAN(NAMA SEBENAR`SALLEH) NAMANYA DIPANGGIL OLEH KAMI KERANA SIKAPNYA YANG SUKA MELATAH.SEDANG AKU MEMILIH KICAP YANG INGIN DIBELI,TIBA-TIBA`OPOCOT MAK KAU PERGI BELI SATE.EHH,EHH` ABANG PONDAN MELATAH.AKU MELIHAT APA YANG BERLAKU. RUPA-RUPANYA ABANG PONDAN TERKEJUT MENDENGAR ANJING SEBELAH KEDAI MAK ESAH MENYALAK. AKU TERKEJUT DAN TERUS BERKATA~MENYAMPAH~

Share this article :

0 comments:

Post a Comment

BANNER

ADVERTISE

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Va Shazwan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger