Home » » Kosmo Cari Pasal !! Top Hot Entry

Kosmo Cari Pasal !! Top Hot Entry


  sumber facebook

Oleh : NAN HIDAYAT NAN AZMIE dan AHMAD FAZLI MOHD. YADI
(nama wartawan)
*********************

Baru habis gua marah dengan orang kutuk Negara Malaysia Bodoh..!!! 


Kini surat khabar tempatan iaitu KOSMO sendiri mengutuk  Harimau Muda..!! derm.


Siapa editor kosmo ini gua harap dia memohon maaf secara terbuka dengan tajuknya yang agakbangang kuang ajar iaitu

"HARIMAU MUDA MALUKAN NEGARA"


Agak-agak la mengutuk harimau muda.., gua rasa surat khabar KOSMO ni yang malukan negara yer dak..??


Gua rasa penulis atau editor KOSMO ni tidak pikir perasaan penyokong dan pemain negara. itu sebab sesuka hati jer nak buat tajuk menghina harimau muda.


Takda istilah memalukan langsung bila kalah dalam perlawanan bola sepak la..adoi.


Gua selaku admin HARIMAU MUDA di facebook pasti la marah dan ramai lagi yang marah dengan tindakan KOSMO ni



Bukan seorang jer yang marah., tetapi seluruh rakyat malaysia marah dengan tindakan KOSMO..

***********



p/s : KOSMO bikin panas..!

Segala Info Ini I Just Share
tags : kosmo kutuk negara, kosmo kutuk harimau muda, 
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

BANNER

ADVERTISE

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Va Shazwan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger